For the world is hollow
and I have touched the sky.

© Tropic
Powered by LOFTER
Separate Ways (Worlds Apart) - Journey

好喜欢这首,可惜翻不出原来的感觉q_q


Here we stand

我们身处

Worlds apart

两个不同的世界

Hearts broken in two, two, two

两颗心也破碎


Sleepless nights

无数不眠的夜

Losing ground

我逐渐失去你

I'm reaching for you, you, you

但我未曾放弃


Feelin' that it's gone

时机已逝

Can't change your mind

你的心意已决

If we can't go on

如果无法同渡黑暗

To survive the tide

为了生存

Love divides

将爱分离


Someday love will find you

终有一天,真爱会找到你

Break those chains that bind you

打破束缚你的锁链

One night will remind you

那一夜将唤起你的记忆

How we touched

我们如此相爱

And went our separate ways

却最终分离


If he ever hurts you

如果,有人伤害你

True love won't desert you

请记住,真爱是不会背叛你

You know I still love you

你知道,我依然深爱你

Though we touched

虽然我们曾经相爱

And went our separate ways

最终却分离


Troubled times

动荡的年代

Caught between confusions and pain, pain, pain

在困惑与痛苦中挣扎

Distant eyes

冷漠的目光

Promises we made were in vain

曾经的承诺都是谎言

In vain, vain

都是空


If you must go

如果你必须离去

I wish you love

我希望你找到真爱

You'll never walk alone

你从不是一人独行

Take care my love

我的心将陪伴你

Miss you love

我永远不会忘记你


Someday love will find you

终有一天,真爱会找到你

Break those chains that bind you

打破束缚你的锁链

One night will remind you

那一夜将唤起你的记忆

How we touched

我们如何相爱

And went our separate ways

却各奔其路


If he ever hurts you

如果,有人伤害你

True love won't desert you

请记住,真爱不会背离你

You know I still love you

你知道,我依然深爱你

Though we touched

虽然我们曾经相爱

And went our separate ways

最终却分道扬辘


Someday love will find you

终有一天,真爱会找到你

Break those chains that bind you

挣脱束缚你的锁链

One night will remind you

那一夜将唤醒你

If he ever hurts you

如果他伤害你

True love won't desert you

真爱不会背叛你

You know I still love you

你知道我依然爱你


I still love you, girl

我依然爱着你

I really love you, girl

我将永远爱你

And if he ever hurts you

如果他伤害你

True love won't desert you

真爱不会抛弃你

热度 ( 26 )